Uitgebreid assortiment
Vóór 13:00u besteld, morgen in huis (werkdagen)
Geen verzendkosten vanaf €95,-
Kwaliteit gegarandeerd

Veelgestelde vragen

Worden er verzendkosten berekend over mijn order?

Bestel je voor minimaal €95,- aan producten, dan wordt je bestelling gratis bezorgd. Met uitzondering op afplakpapier. Komt je bestelling lager dan €95,- uit? Dan betaal je slechts €6,95 aan verzendkosten binnen Nederland.

 

Mag ik mijn bestelde producten terugsturen of ruilen?

In veel gevallen is het mogelijk om jouw bestelde producten binnen 14 dagen retour te sturen en te ruilen. Voor Persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) is dit helaas niet mogelijk. Voor meer informatie over retourneren en ruilen verwijzen wij je naar Retourneren Q-Refinish producten.

 

Kan ik een microvezeldoekje wassen?

Ja, microvezeldoeken zijn te wassen in de wasmachine. Alleen wasmiddel gebruiken!

 

Hoe kan ik het beste een spuitbus gebruiken?

Voordat je een spuitbus gaat gebruiken moet je over het algemeen eerst goed schudden voor gebruik. Na gebruik de bus op zijn kop houden en kort even de spuit Nozzle indrukken om de Nozzle schoon te spuiten zodat je deze een volgende keer weer kan gebruiken.

 

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief de btw?

Alle prijzen worden vermeld excl. de btw en inclusief de btw. U betaalt inclusief btw-prijzen.

 

Kan ik een factuur krijgen?

Ja, de factuur is bijgevoegd bij de bevestigingsmail, die je ontvangt wanneer je pakketje verzonden is.

 

Hoe kan ik betalen?

Bij Q-Refinish kun je betalen via iDeal of MisterCash / Bancontact. Lees meer over veilig betalen Q-Refinish

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer je op werkdagen voor 13.00 uur bestelt, de betaling bij ons binnen is en de producten zijn bij ons op voorraad, verzenden wij het product dezelfde werkdag nog. Hier vind je meer informatie over bij Levertijden en verzendinformatie van Q-Refinish producten

 

Is track & trace beschikbaar?

Ja. Bij verzending van je bestelling ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track&Trace code van het pakket. Via deze code kun je de status van aflevering controleren en zien waar het pakket zich op dat moment bevindt.

 

Hoe zit het met mijn privacy?

Q-Refinish geeft om jouw privacy. Daarom gaan wij hier zorgvuldig mee om. Lees meer over ons privacy beleid.

 

Hoe neem ik contact op?

Contact opnemen? mail naar info@qrefinish.nl

 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Heb je een klacht, mail naar info@qrefinish.nl. Zorg ervoor dat je een copy van de bon of factuur meestuurt. Lees hier meer over klachtafhandeling.

 

Wat moet ik doen als het pakket beschadigd is?

Is je pakketje beschadigd of verkeerd geleverd, mail naar info@qrefinish.nl.  Zorg ervoor dat je een copy van de bon of factuur meestuurt. Lees hier meer over klachtafhandeling.

 

Test

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Aanbevolen producten